کارشناسی ارشد مدیریت

اعلام نتایج اولیه کنکور ارشد

چهارشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۰۸ ق.ظ

با سلام

پیشاپیش از مشکلی که برای وبلاگ قبلی بود عذر میخوام...

به صورت موقت اینجا و این پست برای ارتباط مهیا شده

تبریک به همه.. چون براساس تلاششون نتیجه گرفتند...


  • علی احسانی

نظرات  (۱۱۳)

سلام تبریک به همگی پیشاپیش...مشکلم از دیشب همین بود نمی خواستم شبانه برم...انشا الله بقیه به دلخواه شون رسیده باشن....
پاسخ:
سلام
روزانه دور میری؟؟؟ کردستان؟ ملایر؟ بوشهر؟.....
حالا شاید برای مازندران شانس داشته باشید...
سلاااام 

اقا ، ما اجازه ی ورود داریم ؟ یا سال بعد باید بیایم 

تبریک 
 تبریک به تو ، تبریک به من ، تبریک به همه :)

فکت شیتی ، نوشتم و در ان از حال و اوضاع این روز گار خود باز گو کردم 

هر وقت نوبت ما شد ، گوشه چشمی هم به ان داشته باشید 

راستی ؛ هر کسی دوست داره رتبه ی یک تا ٥ بشه ، مدیریت جهانگردی امتحان بده 
تضمینی :)
پاسخ:
سلام
بله بله . از الان تا سال آینده در خدمتیم
جوابتون رو که دادم...
سلام تبریک به همه اونایی ک موفق شدن
وارزو برای تونایی ک دراینده قراره موفق بشن 
وارزو و راه گشایش واسه اونایی ک مثه خودم سر در گمن
تبریک بخاطر وبلاگ موقت جناب مدیر
پاسخ:
سلام و تشکر
خووب بود دیگه در کل...
از فیزیک به صنعتی و ....
عجب شهرهایی ازشمال برم جنوب...کردستان لب مرز ...یعنی درحد یزدی، زاهدانی، اصفهانی هم نمیارم....وای ماندگار شدم که؟؟؟
پاسخ:
مثال زدم
زاهدان هم لب مرزه ها
میارید انشالله . برای شهرستانها شانس هست
اوه ، یس
عذر می خواهم ، من کلا ، ایمیل اصلی ام رو چک می کنم ، بقیه وو فراموش می کنم !!!

مغز درد ، اصطلاح بهتری هست :) 
واقعا ، مثل وقتی شده بودم که ٢ ساعت فوتبال می زنی و بعد ماهیچه هات ، خسته می شن 

درسته کمی زیاده روی کردم ، اما ، خوبی هاییم بالخره داره ! مگه نه ؟!!

منم دقیقا به خاطر صحبت شما ، همین طوری ، یه کتاب گرفتم ، اسم و رسمش خیلی مهم نبود برام ،

و اینکه 
یه خورده تعجب کردم 
شما گفتین ، اگه مثلا ٣ ساعت بخونی ، یک صفحه بری جلو ، اما مفید باشه خوبه !!! 
کجاش خوبه اخه ؟  
من تا حالا برعکس فکر می کردم :)
پاسخ:
اونجوری فقط میخونی و فقط دلت خوشه که خوندی ولی چیزی نمیزنی...
همه سوالات آشناست ولی حل نمیشه....

البته منظورم صرفا دوری راه بود وگرنه این دانشگاهها سطح علمی بالایی دارند..دانشگاه قم و دانشگاه حضرت معصومه هم جزء لیستم میتونه باشه..به هرحال تا دفترچه ها بیاد منتظریم.تشکر
بارتبه 1059میشه اصلاامیدداشت؟؟؟یاباشه سال بعد؟؟من ک بدجور گند زدم واقعا افتضاح
پاسخ:
امید به چی و کجا؟؟؟
امید که همیشه هست...

سلام دفترچه کی میاد؟

بنظرتون من که ب فکر بازرگانی بودم حالا با این رتبه برم سراغ فناوری اطلاعات ؟اصلا پشت کنکور بهتر نیس؟؟؟

پاسخ:
سلام
فناوری لزوما جای بهتری قبول نمیشید...
بازرگانی رو ها رو بزنید و اگه نوع دانشگاه براتون مهمتر از رشته هست میتونید شانستون رو برای دانشگاه های بهتر ت فناوری و صنعتی و کارافرینی امتحان کنید
سلام.وبلاگ نو مبارک:)
ممنون به خاطر تمام زحمتاتون.
واقعا خداروشکرمیکنم به خاطر نتیجه ی که گرفتم ...
سردرگمم ولی  واسه اولویت انتخابم...کدوم به نظرتون اولویت باشه؟؟
ان شاءالله همه موفق باشن:)
پاسخ:
سلام
سردرگمی شما آرزوی خیلی هاست...
خب این چند روزه بین دانشگاه های تهران یکاطلاعاتی بگیرید. من هم کمکتون می کنم که انشالله انتخاب خوبی کنید...
دوستان رتبتونم بگید.من 850 بازرگانی.استاد یادمه میگفتید تا هزار هم واسه موسسه شانس هست امسالم همینطوره بنظرتون؟850 امسال با پارسال فرق داره؟
پاسخ:
فرق که داره...
امسال بچه های گرایش های دیگه تو بازرگانی رتبه خوبی نیاوردند... یعنی رتبه ها یه مقدار خالص شده... واسه همین هم زده بازرگانی تا 1600 مجاز....
موسسه رو سال به سال آدم های بیشتری میزنن تو انتخابشون... امیدوارم بشه ولی قطعا از پارسال شانس کمتری هست
آره واقعا خدا خیلی بهم لطف داشت...

و زحمتای شما ...واقعا ازتون ممنونم.برای همه چیز...


بله حتما.

مشتاقم که مثل همیشه از راهنمایی های خوبتون استفاده کنم.
پاسخ:
زحمت رو که شما کشیدید و درس خوندید...

همین الان ، متوجه شدم یکی از دوستان دووران دبیرستان ،در رشته ی mba  ٢٠٠ شده 

این خبر کمی نا امید م کرد ،  
اخه از من بهتر بود ، خیلی ، مهندسی عمران ، یکی از بهترین دانشگاه تهران هم درس خوانده

به نظر شما ، این فشار رقابت ، در برخی از رشته های مدیریت ، غیر منتطقی نیست ؟ 

از وقتی شنیدم ، گفتم رتبه ی ٢٠ مالی ، بای بای !!!

پاسخ:
کلا احساس نمی کنی زیادی تغییر داری؟؟؟
امروز اینجوری شد... فلا شدم...فردا اونجوری شد...فلین شدم....
الان چه ارتباطی هست بین سطح افراد تو دبیرستان با نوع دانشگاهشون  و رتبه ارشدشون؟؟؟؟؟؟
به هر حال ظرفیت کمی برای ام بی ای و مدیریت مالی هست و رقابت فشرده هست...هر که طاووس خواهد جور هندوستان کشد...
سلام.منم 715 بازرگانی.به قول استاد هرچی خدا بخواد.
حالا که نتایج اولیه اومده خواستم یک بار دیگه بابت همه زحماتی که برام کشیدید توی اون 5،6 ماه تشکر کنم.دوست داشتم رتبه بهتری کسب میکردم که یه جوری با اون زحماتتون جبران بشه ولی نشد :( از این بابت عذرخواهی میکنم.ولی تلاشم را کردم.سپااس
پاسخ:
سلام
مخلصیم مهندس...
همون دور و بر شیراز و وصف بی مثالش میخواید؟
میشه انشالله جاهای خوبی هم آورد...
والله هیچ اطلاعاتی که نسبت به شهر ها و دانشگاهاشون ندارم استاد.فقط تا جایی که میدونم شیراز که نداره بازرگانی...ولی فکر کنم حالا که تهران نمیشه همین دور و بر شیراز باشه بهتره.در کل دانشگاهی باشه که ارزش رفتن داشته باشه هرجا باشه میرم که سوخت نشه 5 ماهی که وقت گذاشتم.بازم ممنون
پاسخ:
حالا بذارید دفترچه بیاد و ببینیم کجاها داره و ....
اگه برنامه ریزی شمام نبود  واقعا خوب جلو نمیرفتم.

در پاسخ ددوستان من 122 بازرگانی شدم.البته خداروشکر که من رتبه ی اول دانشگامون و هم دارم که برای قبولیه نهایی تاثیر زیادی داره.

آقای مدیر اگه لطف کنین و  در مورد دانشگاهای تهران بهمون اطلاعات  بدین خییییییییییلی خوب میشه...
چون من یکی که  آشنایی ندارم با دانشگاه ها...و اولویت بندی برام دشواره.
پاسخ:
سلام
تهران که تکلیفش مشخصه... تهران، شهید بهشتیف علامه و تربیت مدرس...
یه سرچ کوچولو کنید اطلاعات خوبی میگیرید....
استاد در خصوص موسسه که فرمودین شنیدم مصاحبه هم داره...قضیه این مصاحبه چیه؟ چجوریه؟
پاسخ:
سلام
فکر نمیکنم چیز خاصی باشه.. مصاحبه علمی کوچیکی داره. نهایتا اگر هم مصاحبه رو نیاوردید انتخاب های بعدی تون که نمیسوزه....
سلام اقای نیما ک باید بگم خدمتتون به احتمال ۹۰ درصد امسال بازرگانی به ارشد شیراز اضافه میشه خوش باشید
زهرا خانم تبریک ویژه ان شا الله همیشه بشادی
عاقا من ازینجا از زهرا خانم بابت اشنایی من تو ماه اخر با این اقای مدیر و وبلاگشون تشکر میکنم والبته واسه اقای مدیرر زحمت درست کردن هههههه
واما بابد بگم همین رتبه نچدان خوب ۶۷۶ صنعتی خودم رو هم ممنون ۱ماه کمک شما میدونم که به ذهن اشفته وسر در گم من نظم و ترتیب دادین مشاوره هاتونم یه نور امید بود  ،واقعا بهمالطف داشتید وبابت زحمات بیدریغتون ممنونم.وگرنه اگه کمکای شما نبود چه بسا بیشترم میشدم 
خدا کنه هرچی خیرمه پیش بیاد البته واسه دوستانم همچنین

پاسخ:
شیراز که خب شانس هست...
ولی پیشنهادم اینه که در کنارش به بوشهر و یزد هم فکر کنید. هم نزدیکند به نسبت و هم دکتری دارند و هم تو صنعتی اساتید خوبی دارند...
 

خواهش میکنم من  فقط ی واسطه بودم . کار اصلی و  خودت  انجام دادی ... و لطف مدیریت 87 به ما کنکوریا واقعا غیرقابل جبرانه..

به نظر من واقعا رتبتم خوبه.

   آقای مدیر بیاین سوالای ما رو جواب بدییییییییین:)

سلام فقط رتبه ام رو بگم به دوستان...539 بازرگانی...انشاالله همه همون جایی که مد نظرشون هست قبول بشن.
  • احمد بختیارزاده
  • آقا سلام و رحمه الله
    من هی دنبال اینجا میگشتم تاره الان به اینجا هدایت شدم

    استااااااااااد ، من رتبم شد 51 صنعتی

    برای مدیریت وبلاگ و تمام دوستان اینجا بالاخص بچه های پارسه آرزوی سلامتی و شادی و طراوت و موفقیت دارم
    پاسخ:
    سلام علیکم برادررر
    به به مبارکه ....
    ما هم برای شما اوقات خوشی آرزو داریم...
    سلام . 
    اول ار همه ممنونم از شما ، حمایت های بی دریغ تون .
    حیف که حداقل نتونستم با رتبه خوب جبران کنم . 
    بازرگانی 1290
    کارافرینی 893
    صنعتی 711
    صنعتی از همه بهتره درحالیکه هدفم نیود . ظاهرن با این رتبه بین الملل قزوین شاید قیول بشم . متاسفانه  تمایلی ندارم
    اولویت اولم بازرگانی بعد کار
    برای دانشکاه های تهران ایا بازرگانی و کار شانس دارم ایا ؟
    درکل استرس ندارم . ترجیح میدم اگه قراره ارشد بخونم داتشگاهش تاپ باشه و هزینه هم زیاد نکنم .
    باز هم ممنونم از شما تا همین جا هم مدیون شمام
    پاسخ:
    سلام
    تهران که نمیدونم شاید دانشگاه شاهد یا شبانه موسسه اموزش یا نیمه حضوری تربیت مدرس...
    سلااااااام، منم امدم!عاقا خیلی ممنون از زحماتتون خداییش توقع مجاز شدن نداشتم،حالا من بااین رتبه امیدی به شبانه داشته باشم؟نظرتون درباره مجازی اصفهون چیه؟!بازم خدا قوت:-) 
    پاسخ:
    سلام
    مجازی ارزش نداره...
    کاش رتبه هم مجددا میگفتی . من که یادم نمیمونه...
    اگه حتما میخوای اصفهان و استان اصفهان باشه خب غیرانتفاعی ها رو میارید احتمال زیاد...

    عاقا هنگ‌مردم!مجازی نه غیرانتفاعی نظرتونو درباره اون بگید
    استاد سلام.برای انتخاب رشته چه کنیم بهنره ما که شهرستانی هستیم؟از مشاوره خانه مدیریت و پارسه استفاده کنیم؟خودتون مشاوره نمیدید؟؟کمکککک
    پاسخ:
    سلام
    چرا من هم اگه بلد باشم در خدمتتون هستم...
    رتبه تون رو نگفتید و گرایش....
    سلام
    تبریک میگم ب دوستانی که نتیجه دلخواهشونو گرفتن ان شا الله که موفق باشن.
    من که از همین الان دارم خودمو برا کنکور95 آماده میکنم ...
    از آقای مدیر هم بابت زحماتی که کشیدن تشکر میکنم.


    پاسخ:
    سلام خواهرا
    چرا اینجوری شد؟!
    دارم به این فکر میکنم کاش آزمون میدادید و کارنامه ای داشتیم که زودتر میشد بفهمیم ایرادات کجاست...
    کردستان یا خرم آباد یا ملایر اینجاها نمیرید؟؟
    ااین همه رتبه های خوب من خجالت میکشم که بگم!اما ۱۵۶۳ شدم،تا بشه که شبانه هر جا اما اگه شبانه شانس ندارم،میگم بین پشت کنکوری بودن و مجازی اصفهان کدوم بیشتر ارزششو داره؟!ازاد تکمیل ظرفیت چی؟! ی سوال دیگه ام دارم،میگند اگه  ارشد دولتی نخونید دکترا نمیشه دولتی قبول شد درسته؟!
    پاسخ:
    دکترا میخوای چی کارررر
    نخودچی کشمش میدن مگه! ما همینجوریش هم به ما میگیم دکتر لیلاااا
    نه پشت کنکور ارزش داره و نه مجازی اصفهان!
    کار کردن ارزش داره. پاشو برو سر کارررر
    اگه سر کار بری در کنارش غیرانتفاعی شاید ارزش داشته باشه
    خواهرم که رتبش بهتره...
    نمیدونم چقد احتمال داره روزانه قبول شم
    بنظرتون امیدی هست اگه هست پیشنهادتونو بدید ببینم کجاها میشه
    واقعا تو ذوقی خوردم خیلی زحمت کشیدم نمیدونم چرا اینجوری شد!!
    پاسخ:
    بذارید دفترچه بیاد ببینیم کجاها میخواد. دیدی کرمانشاه یا ایلام هم بخوان...
    برای اینجور جاها شانس هست....
    خواهر گرامی هم روزانه اینجاها بره بهتر از شبانه شهرستانهای دور هست که...
    حتما خیری بوده.... شما جزو منظم ترین ها و خوبها بین بچه ها بودید...
    انشالله در ادامه هم موفق خواهید بود
    ببینم دوباره گفتم مجازی!!!!!!کلا ریختم بهم،مجازی نهههههه غیر انتفاعی اصفهان منظورمه
    آره دیگه مونده به دفترچه ببینیم چی میشه ...
    دفترچه بیاد باز هم مزاحمتون میشیم
    نظر لطفتونه خیلی برامون زحمت کشیدین کاش با رتبه های بهتر میومدیم سراغتون ...
    پاسخ:
    من در خدمتم...
    چرا مبهم جواب میدید!چرا و اما و اگر و شایدو...باشه واسه وقتی  دفترچه ها اومدند،خب ی دفعه اگه موافقید بگید قبول نمیشم بشینم خونه داری کنم.
    پاسخ:
    خب مگه من سازمان سنجشم که حتمی بگم کی کجا میاره!
    خونه داری  هم گزینه بدی نیست.بلدی؟!! :)) 
    من باز اومدم:)
    گرایش چیکارکنم؟؟:) کدوم؟؟
    پاسخ:
    خیلی فرق خاصی ندارند. خصوصا بازاریابی و بین الملل
    تحول خب یه کم بحث رفتاری و تحول و اینهاست
    مالی هم که خب بهتره مدیریت مالی خوند تا بازرگانی گرایش مالی
    از بین بازاریابی و بین الملل ها انتخاب کنید

    من که تکلیفم معلومه پشت کنکوری ام

    ولی برا دوستانی که امیدی ندارند باید بگم ترم مهر توی سلف دانشگاه ایلام ی دختره کنارم نشسته بود میگفت روزانه ارشد بازاریابی با رتبه ی1000قبول شده و کارآفرینی هم دانشگاه شاهد توی انتخاب های بعدی قبول شده که رتبه کارافرینی رو نپرسیدم سال قبل هم با رتبه ی700 روزانه ارشد اونجا پذیرش داشته

    سلام. خسته نباشید به همه مخصوصاً مدیر محترم

    امیدوارم همه هرجایی که می خوان قبول بشن.

    فکر نکنین به خاطر خودتون گفتما.!!!  به خاطر خودم گفتم که رقیبام کمتر بشن

    :)

    کسی دولتی شرکت نکرده؟

    پاسخ:
    سلام
    خیالت راحت.دولتی نداریم...
    راستش من نظر خودم روی بازاریابی بین الملله.
    چون اونجوری که متوجه شدم بین واحدهای درسی  بازاریابی اقتصاد مدیریت و حسابداری مدیریت هست که من معمولا با حفظی ها بهتر کنار میام.و توی بازاریابی بین الملل این دوتا واحد درسی نیستش...
    درست فهمیدم؟؟
    بازاریابی بین الملل خوبه به نظر شما؟

    پاسخ:
    اقتصاد و حسابداری مدیریت جزو دروس اصلی هست و مروبط به گرایش نیست...
    درس های تخصصی بازاریابی: رفتار مصرف کننده، بازاریابی صنعتی، تحقیقات بازار و سمینار هست
    تو بین الملل: مدیریت صادرات و واردات، حقوق بین الملل، سازمانهای پولی ومالی بین الملل و سمینار
    نه مثل اینکه دوتاشون دارنش...اشتباه دیدم قاطی کردم:)))

    فقط تفاوتی که بین واحدهای درسیشونه اینه که مثلا بین الملل تخصصی تر به صادرات و واردات و مسائل بین المللی میپردازه...

    ولی باز نظرم روی بین الملله...اگرم نشد که همون بازاریابی فرق چندانی باهاش نداره..

    سلام استاد.خسته نباشید.این مدت خیلی زحمت کشیدید برامون.مرسی.

    استاد من 57مدیریت بازرگانی شدم.ب نظرتون دانشگاه تهران میارم؟بقیه دانشگاه های تهران چی؟

    پاسخ:
    سلام
    خواهش می کنم...
    بازاریابی که سخت به نظر میاد. گرایش های دیگه شاید شانسی باشه...

    یه خانمی بود که دولتی می خواست شرکت کنه.

     

    فکر کنم اسمش سوگل بود.

    یعنی سخته بازاریابی؟؟
    بازرگانی بین الملل چطور؟؟

    اینا هیچ کدوم  درس "زبان" ندارن؟؟ من تازه میخواستم رو زبانم کار کنم:)

    به نظر شما اون سهمیه ی شاگرد اولی تا چه حد رتبمو تقلیل میده؟؟ مثلا من میتونم به دانشگاه تهران فکر کنم؟؟


    پاسخ:
    سخت؟؟؟ خوندنش رو میگید؟؟ خیر...
    کاملا بستگی داره چند تا شاگرد اول جلوی شما باشند...
    بله امکانش هست دانشگاه تهران هم بیارید...
    زبان هم هیچ گرایشی مستقیما درس زبان نداره ولی خب حتما احتیاج داردی بتونید از مقالات و سایت ها و ... استفاده کنید
    سلام گویا هنوز دفترچه انتخاب رشته نیومده؟ به جز ظرفیت ها من بازاریابی بیشتر مدنظرم بود چون بازرگانی بین الملل و بازاریابی بین الملل به نظرم هم نیاز به سطح زبان خوبی داره که من ندارم، هم در بازارکار کارایی داره؟ در مورد تحول هم چیز زیادی نمیدونم...شاید دروسش زیاد متفاوت نباشن اما انگار هرکدوم یه سمت قرار دارن؟؟
    پاسخ:
    سلام
    اینجوری نیست که مثلا شما بین الملل بخونی نتونی کار بازاریابی انجام بدی و ....
    مثلا تو استخدام های دولتی کمتر وارد گرایش ها میشن. میگن مدیریت صنعتی میخوایم یا بازرگانی میخوایم....
    کلا همه تو 24 وحد مشترکند و 8 واحد تفاوت دارن. برای تحول همه واحدهایی مثل بهبود سازمانی یا تحول سازمانی و اینجور چیزها میخونید...
    تو بین الملل قطعا زبان خوب هم میتونه به کار کمک کنه و البته تو دانشگاه همشون احتیاج به زبان دارند....
    کلا گرایش مهم تره یا دانشگاه؟؟

    مثلا هرگرایشی و دانشگاه تهران بخونی بهتره ؟؟ یانه  مثلا بازاریابی و توی دانشگاهای دیگه بخونی؟؟




    پاسخ:
    این نظر شخصیه.
    شما باید بگی ترجیحت کدومه...
    از لحاظ بازار کار چطور؟؟فرقی میکنه کدوم دانشگاه باشی؟؟

    وبتون قشنگ شد:)
    پاسخ:
    دانشگاهی ها هر سه چهارتا دانشگاه رو میشناسن
    عامه مردم خب احتمالا با دانشگاه تهر ان آشناترند دیگه...
    استاد ظرفیتا کم نشده؟؟؟؟؟؟؟؟؟حالا کجا قبول میشیم آیا؟
    پاسخ:
    سلام
    خود دانشگاه تهران شاید نشه ولی تو اکثریت گرایشها برای شهید بهشتی حتما شانس دارید...
    خدا رحم کنه ه ه ه ه 

    ظرفیت ها خیلییییییییییییییییی کم شده !!!

    دانشگاه تهران و بهشتی روی هم 22 تا صنعتی بر میدارن ، ای خداااااااااا

    دانشگاه تربیت مدرس اصن امسال صنعتی نداررررررررررررررررررره !

    موسسه هم امسال صنعتی ندارررررررررررررررررررررره !

    فقط میمونه علامه و خوارزمی ( که همون علوم اقتصادیه : محل تحصیل تهران ) 

    استاددددددددددد چیکار کنم ؟!؟؟!؟؟؟!؟!؟؟!؟؟!؟؟!؟!؟!؟؟؟!؟؟!؟؟؟!؟؟!

    یعتی واقعا آدم باید با رتبه 50 بره دانشگاه علامه ؟!؟!؟!؟!؟!

    بر فرض بخوا این رتبه ناخالص 51 من خالص بشه مثلا چندتا کم میشه ؟!؟!؟؟!

    بد بخت شدم رفتتتتتتتتتتتتتتتتت

    نازک آرای تن ساق گلی
    که به جانش کشتم 
    و به جان دادمش آب 
    ای دریغا به برم می شکند
    پاسخ:
    خیلی هم کم نشده...
    تهران و بهشتی همیشه همین حول و حوش بوده.حالا یکی دو تا بالا پایین...
    بچه های گرایش های دیگه تو صنعتی رتبه آوردن. واسه همینه که صنعتی تا 3000 مجاز شده و بازرگانی تا 1600 ولی اینکه تو رتبه های پایین مثل شما چند نفر از گرایشهای دیگه باشند الله اعلم!
    نمیدونم چرا تربیت مدرس صنعتی برنمیداره. شاید اصلاحیه ای چیزی بدن و دوباره اعلام کنن
    به هر حال این چیزی هست که اعلام کردن...
    شانس برای علامه و تحقیق بهشتی هست. تولید بهشتی بدون تربیت مدرس شاید یه کم سخت باشه
    هوررررررررا امسال صنعتی دو زیر مجموفه داره شیراز ۹تا هم افزایش ظرفیت داده صنعتی..... :-)
    بازرگانیم گرفته جدیدا با ۷نفر....
    بقیه شهرا رو نمیدونم ولی شهر من خوب شده....  
    ای وای جناب بختیاری زاده نگید .....وای چه بد........ :-(
    پاسخ:
    بله ه ه ه
    ان شالله که قبول میشید....
    Admia khanum doros goftid shiraz bazargani ezafe kard vali mn ba 715 ghabul nmisham ba in zarfiataa :((
  • احمد بختیارزاده
  • خیلی خوشحاااااااااااااااالم که اتفاق های خوبی برای شیراز افتاده  ، آدمیا خانوم امیدوارم که بهترین برای شما پیش بیاد فارغ از هر تصمیمی که میگیرید و هرآنچه پیش بیاد ...
    آنچه صلاح همه ماست قطعا همون میشه ... موفق بمانید


    اول خدمت اقای برادر بختیار زاده باید عارض بشم ک یه دنیا ممنون بابت ارزشون و بابت خوشحالیشون منم ارزو میکنم شماهم موفق باشید و به ارزوهاتون برسید 

    دوم مرسی عاقای مدیر با امیدوار کردنتون ک ارزشش زیاده و البته ان شاء الله وهرچی خیره پیش بیاد و همچنین بخاطر این وبلاگ بینظیرتون ک باعث شد با خیلی از دوستان خوب و زرنگ و درس خون والبته (استرس زا) اشنا بشم ک باعث افتخارمه،،،،امیدوارم شما همیشه سلامت و موفق باشید....ودرپناه حق 

    واما اقای نیما کـــــ بردار نیما نکه بنده با رتبه ۶۷۶ صنعتی برام فرش قرمز پهن کردن برای ورود به دانشگاه مدیریت شیراز نه برادر ,,,تازه میخوام تیری در تاریکی بزنم شماهم همین کار رو بکنین.

    ا زه دوتا اضافه بر ظرفیت گرفتم من توی آذر ماه ک از طریق ایمیل با دکتر عباسی مدیر گروه دانشگاه شیراز حرف زدم گفتن اول نیست بعدم بیارن ۵تایس حالا شده ۷ باید فال نیک گرفت
    توکلتون برخدا باشه موفق باشید.... 
    سلام با توجه به ظرفیت ها نظرتون رو می گید...به نظرم یزد بهتر از جاهای دیگه بود اما خب قید فردوسی را باید زد...سمنان هم کم میگیرد...بابلسر را نمیدونم فرقی کرده یا نه؟؟اما بین راههای دور مثل یزد وقم که فقط می تونه مد نظرباشه...دانشگاه قم نزدیکتره به انتخابم اما سطح علمی اش رو نمیدونم...اصلا شبانه هم میارم یا به نیمه حضوری باید اندیشید؟؟؟
    پاسخ:
    سلام
    من فکر کنم برای روزانه میتونید شانستون رو در جاهایی مثل سمنان و یزد و مازندران و زنجان و قم و گیلان و کرمان و حتی شاید الزهرا امتحان کنید و  برای شبانه ها قدری بالاتر رو هم بزنید مثل شبانه های تهران . به هر حال قطعا شانس هست...

    سلام آقای احسانی
    منو خواهرم همونطوری که میدونید تفاوت رتبه داریم  دوماهی میشه پیش هم نیستیم نمیتونیم درست حسابی تصمیم بگیریم اگه امکانش هس جداگونه نظرتونو بگید اینکه احتمال قبولی کجا بیشتره
    خواهرم که تصمیمش اینه دانشگاه ایلام بره بنظرتون امکان قبولیش هس ،نظرتونو در مورد جاهای دیگه چیه؟
    من که رتبه ام خوب نشده میتونم ب روزانه امیدوار باشم یا نه؟
    اگه راهنمایی بکنید ممنون میشیم 
    با تشکر

    پاسخ:
    سلام
    از نظر من فرق اینقدر نیست که شما (یا خواهرتون) از ایلام برید مثلا یزد یا کرمان یا هر جای مشابه...
    اگه هزینه براتون سخت نیست میشه مثلا دانشگاه های تهران رو امتحان کنید و بعد از اونها روزانه و شبانه های نزدیک خودتون رو انتخاب کنید...
    به نظرم شما هم برای ایلام شانس دارید. حالا روزانه نشد شبانه که احتمالش خیلی بیشتره...
    در کنارش دانشگاه های نزدیکی که اگه قبول میشی میری رو بزن....
    فقط حواستون باشه دانشگاهی که در صورت قبولی نمیری رو نزن. روزانه ها در صورت قبولی و نرفتن، محرومیت داره....

    درشبانه ها شانسی برای فردوسی دارم...ببخشید تکرار میکنم موقعیتش واقعا خوبه برای من درحد اولویت شبانه ها...به هرحال مطمئن نیستم زنجان و گیلان وکرمان رو روزانه هم بیارم بتونم برم...اما قم احتمالش هست پس تا دوشنبه انشاالله به جمع بندی برسم و مزاحم وقتتان بشوم.ممنون 

    پاسخ:
    قطعا که فردوسی رو جزو انتخاب های شما خواهد بود. من برای جاهای دیگه گفتم...
    استاد عزیز سلام.ببخشید مزاحم میشم دائما ! 
    دفترچه ها هم که اومد.حالا بنظرتون با این وضعیت با 715 بازرگانی چه میشه کرد؟کجاها میشه رفت؟ در خصوص انتخاب رشته ام لطفا راهنماییم کنید که چه کنم.هیچ اطلاعاتی نسبت به انتخاب رشته ندارم.تو این سایتها خیلی میگن که انتخاب رشته حضوری کنید و خیلی دقت کنید و مواظب باشید و احتیاط کنید و از این حرفا نمیدونم جو میدن یا اینجوره واقعا!خلاصه لطفااا یه راهنمایی کنید که چه کنیم.ممنووون
    پاسخ:
    جوووو میدن آقااا. جوووو میدن...
    سلام
    یه لیست از دانشگاه هایی که به لحاظ شهر و نوع دانشگاه و ... جزو انتخاب هاتون قرار میگیره تهیه کنید...
    بعد هم این لیست رو مرتب کنید براساس علاقه و شرایط دیگه خودتون...
    بعد اگه خواستید من این لیست رو میبینم و نظرم رو بهتون میگم...
    درمورد انتخاب رشته موسسات هم یه سوال داشتم خب اینجا که امکان انتخاب رشته حضوری نیس می مونه اینترنتی و هوشمند که منظورشون اینه که هوشمند با نرم افزار واینترنتی به وسیله شخص مشاور صورت می گیره؟ بعد چه فرقی دارن؟ یادمه پارسال هم شرکت تعاونی سنجش نرم افزار انتخاب رشته رایگان گذاشته بود اما با توجه به کنکور سال قبلش انتخاب رشته میکرد اما خب امسال یکم رتبه ها فرق کردن دیگه؟یکی از دوستان من حضوری رفت یه شهر دیگه انتخاب رشته و زاهدان روزانه آورد که من بودم دوست نداشتم البته رتبه اش رو نمیدونم
    پاسخ:
    مشخصا نرم افزارها براساس سال قبل هستند و البته اطلاعات مشاوران هم براساس قبولی های قبل هست...
    هوشمند که کلا اسمه!! یه چیز میگن دیگه خانووم! ولی کسی نمیگه هوشمندیش چیه!!!
    شما یه لیست از دانشگاه هایی که اگه قبول میشی میری تهیه کن و بعد با نظر خودت مرتبش کن...
    اگه دوست داشتید این لیست رو به من بدید من نظرم رو بهتون میگم و مرتبش می کنیم...

    سلااااام

    گفتین میتونم شانسم برا دانشگاه های بهتر توی فناوری اطلاعات صنعتی و کارافرینی امتحان کنم شماکدوم دانشگاه احتمال میدین؟میخوام حداقل بشه دوباره کنکوربدم و گرایشو تغییر بدم راستی اگه شبانه باشی و سال بعد جای بهتری قبول بشی تطبیق واحد انجام میدن؟

    پاسخ:
    سلام
    من حرفم کلی بود... همه اونهایی که رتبه های متوسط دارند باید حواسشون به انتخاب هایی از گرایش های دیگه باشه....
    من فکر کنم شما میتونید شانستون رو برای دانشگاه های نزدیک مثل ایلام و ملایر و کردستان و اهواز و خرم آباد و اینها امتحان کنید...شانس قبولی هم دارید قطعا...
    اصلا چیزی به نام تطبیق نداریم. شما تا انصراف ندی نمیتونی کنکور آینده امتحان بدی...
    با اینحال مهمترین مرجع برای این سوالات دفترچه هست چون ممکنه قوانین تغییر کنه...
  • احمد بختیارزاده
  • آقا من میخوام بعد تولید و تحقیق تهران و بهشتی ، تکنولوژی تهران رو بزنمو بعدش علم و صنعت

    مگه اینکه اطلاعات بیشتری بهم برسه و یا رای من زده شه و همون تولید و تحقیق علامه رو بزنم .... که اصلا علامه مورد نظر من نبووووووووود 

    یکی کمک کنه ...

    اصن خدا رو چه دیدید ... واقعا شاید یهویی تحقیق بهشتی قبول شدم ، یعنی میشه ؛ اگه بشه چی میشه
    پاسخ:
    حالا تا زمان ثبت نهایی ده بار لیستتون بالا پایین میشه!
    در مورد انتقال تکنولوژی چی میدونی؟
    پیشنهاد می کنم در مورد درسها و کلا مفاهیم و زمینه های انتقال تکنولوژی تحقیق کنی...
    اگه ادامه تحصیل رو هم مد نظر داری در مورد دکتری این گرایش هم تحقیق کن...
    تو سالهای اخیر معمولا بعد تهران بچه ها بین دانشگاه های دیگه پخش میشن یعنی یکی میزنه علامه، یکی میزنه شبانه تهران، یکی میزنه بهشتی و ...
    برای همین به نظر من برای تحقیق بهشتی شانس خیلی خوبی دارید

    سلام استاد ببخش خیلی زحمت میدیم.دفترچه اومد.حالا چیکار کنیم؟

    اولویت هام

    دانشگاه تهران

    تربیت مدرس

    بهشتی

    علامه

    رشته مهم نیست.

    رتبه 57.نظرتون چیه استاد

    پاسخ:
    سلام
    حالا که دفترچه اومد انتخاب رشته کنید!
    اولویت ها که نظر شخصی شماست و موردی هم نداره چون دانشگاه ها بهم خیلی نزدیک هستند. گرایش ها رو هم مرتب کنید تمومه دیگه! میشه انتخاب رشته!
    به نظر من فرق خاصی ندارند ولی تو گرایش بازرگانی معمولا بچه ها بهشتی رو قبل مدرس میزنن ولی تفاوت خاصی هم ندارند این دانشگاه ها
     

     

    سلام آقای مدیر وقتتون بخیر.

    با اینکه به قول شما قبولی من بستگی به این داره که چنتا رتبه اول جلوم باشن اما کلا من نظرم رو این بود که اول تهران و بزنم بعدش شهید بهشتی و بعدعلامه...

    اما ی سری مشورت که گرفتم گفتن که توی زیر شاخه ی "بازاریابی و بازرگانی بین الملل" علامه قوی تره.... و مثلا دانشگاه تهران ام بیای  و دولتی و کارآفرینی و رشته های اجرایی  قوی تره و بهشتی مالی و غیره...

    میخواستم ببینم نظر شما چیه؟؟چون  خودم نظرم روی همون بازاریابی و بعدش بازرگانی بین الملله،

     

     بنظرتون چطوره که اول علامه رو بزنم بازاریابیش و ؟؟ بعدش بازاریابی تهران و بزنم؟؟بعد دوباره بین الملل علامه؟؟

     

    ممنون.
    پاسخ:
    سلام
    دو تا مورد هست!
    یک اینکه فلان دانشگاه قوی تر یا ضعیف تر هست ملاکش چیه؟ نظر شخصی؟؟؟؟
    مثلا من بالشخصه واقعا جو دانشگاه تهران رو دوست ندارم ولی یادم نمیاد تا حالا به کسی گفته باشم خوب نیست یا نزنید!
    کسی که به شما گفته علامه نظر شخصی خودش رو گفته...
    خیلی ها هم ممکنه بگن شهید بهشتی تو بازرگانی حرف اول رو میزنه!
    مورد دوم اینکه، بازاریابی تهران زودتر علامه پر میشه. زدنش بعد علامه فایده ای نداره. یعنی اگه اول علامه بزنی بعد تهران. یا علامه قبول میشی که خب تهران بی اثر میشه. یا علامه قبول نمیشی که در اون صورت هم به احتمال بسیار بالا، رتبه ای که علامه نیاره تهران نمیاره دیگه!
    با اینحال مهم اینه که واقعا فرق بین این دانشگاه ها کم هستند...
    یه نکته نهایی اینکه برای دکتری شما با دانشگاه تهران هر جا بری تا حدی دست بالا رو داری ولی از علامه بیای دانشگاه تهران یا بهشتی برای مصاحبه احتمال تحویل نگرفتن هست ....
  • فرزانه به الهام
  • سلام الهام خانوم 
    شما هم بازرگانی بودین؟
    من رتبه ام اونجوری که انتظار داشتم نشد یه جورایی رتبه ام لب مرزه  کامنتتونو خوندم ی ذره امیدوار شدم 
    میتونم حدود رتبتونو بدونم؟از جواب آقای احسانی حس میکنم شرایطمون حدودی نزدیک بهم باشه گفتم اگه بشه ازتون مشورت بگیرم 



    خییییییییلی ممنون برای توضیحاتتون.

    جسارتا" تهران جَوش چجوریه مگه ؟؟

    برای گرایشا چیکارکنم؟؟ یعنی بنظر شما اول بازاریابی و بین الملل تهران و بزنم و دانشگاه برام در ارجحیت باشه؟؟یا نه اول بازاریابی ها رو بزنم...مثلا اول تهران و بهشتی و علامه رو برای بازاریابی بزنم بعدش بازرگانی بین الملل هارو؟؟

    نگین نظر شخصی باور کنین موندم چجوری برم جلو...
    پاسخ:
    سلام
     اگه بین الملل دوست نداری خب اول بازاریابی دانشگاه های مختلف رو بزن. اگه برات گرایشها خیلی فرق ندارند خب فقط دانشگاهها رو مرتب کن و هر و گرایش رو برای هر دانشگاه بزن...

    سلام،من کجا قبول میشم عایا؟!کجاهارا بزنم؟!
    بدون شوخی عرض بفرمایید برای قبولی در دکترا چقدر مهمه که از کدوم دانشگاه فارغ التحصیل شده باشیم؟!
    ااااااااصلامن چیکار کنم!برم دانشگاه؟یا ی سال دیگه بمونم؟  
    اگه قراره بگی به خودتون بستگی داره من سوال دیگه ای ندارم.چون خودم حوصله دور زدن خودمو ندارم که!من میخام برم،نمیخامم بعدش از رفتن یا نرفتنم پشیمون بشم!
    پاسخ:
    سلام
    من واقعا سوال دارم که دکترا میخوای چی کار؟ چرا میخوای دکتری بخونی و فکر میکنی چرا باید دکتری بخونی؟؟
    در ضمن اینجام خیلی خوش رنگ شد،بهتر از ابی و سفیده:-) 

    سلام مجدد

    استاد اگه شبانه باشه که میتونیم بازم کنکوربدیم من منظورم اینه که مثلا امسال جایی شبانه بخونم وکنکورهم بدم و اگر نتیجه بهتری بگیرم درس هایی که قبلا توی یک سال دوره ی شبانه گذروندم برام لحاظ میشه یا نه؟

    پاسخ:
    همزمان با تحصیل نمیتونی...
    اگه قبول بشی میتونی انصراف بدی (یا ثبت نام نکنی) و سال بعد کنکور بدی و هیـــچ واحدی هم معمولا قبول نمی کنند...

  • الهام به فرزانه
  • رتبه ی بازرگانیم 1648 یعنی فقط شبانه واسه همین میخوام شانسم برا گرایشای دیگه امتحان کنم اگرم نشد که سال دیگه

    سلام استاد کجااااااااا بودین شما ما آواره بودیم :(
    استاد من دچار افسردگی مزمن شدم از بس این چند روز هی همه تهران تهران کردن ...
    ۱۸۷ صنعتی شدم .... ذاتا علاقه ای به رفتن به شهر دور ندارم خانوادمم تا حدودی ناراضین ... ولی انققققققدر این چند روز هی همه میگن اشتباه میکنی اشتباه میکنی دارم فک میکنم نکنه واقعا کلید خوشبختیم تو تهرانه !!!!!!!
    الان شاغلم اگر برم جای دیگه کارم که تعطیل میشه مسسسسسلما اجازه کار کردن تو شهر دیگه رو هم ندارم ...اگررررر هم که قبول بشم  دو سال باید بیکار اونجا بچرخم ... از خوابگاه و اتوبوس و...هم متنفرم !!! 
    استاد شما همیشه منطقی صحبت میکنید لطفا در این موردم راهنماییم کنید



    پاسخ:
    سلام
    شیراز هستید شما؟؟؟؟
    صد در صد بمون همون شیـــــــــــــــــــراز
    شهر خودت، خونه خودت، کارت هم که هست... ارشد هم میگیری... از دانشگاه بسیار عالی هم میگیری ی ی...
    تهران هم جز دووووود خبری نیست
  • فرزانه به الهام
  • ممنون الهام  جان که جوابمو دادین ان شا الله که قبول میشی
    من 1100شده واقعا انتظارشو نداشتم ولی خب دیگه کاریش نمیشه کرد فک نمیکنم روزانه قبول شم ب دلایلی امکان اینکه شانسمو برا روزانه شهرای دیگه امتحان کنم برام نیس  فک کنم باید شروع کنم از الان برا سال دیگه آماده شم...
    در مورد  فناوری اطلاعات و کارآفرینی اطلاعی دارید؟
    پاسخ:
    روزانه ایلام رو شاید آوردی هاااا. بزن حتما
    چرااااااهداف بلند مدت منو زیر سوال میبرید اخه ،اصلا من فوق دکترام میخااااااااام بخونم:-) درسته رتبه ام خوب نشد اما من عزمم جزمه وگرنه۶ترمه تمامش نمیکردم ک زودتر بهش برسم اگه منم بیشتر وقت داشتمو بیشتر خونده بودم دیدید که میتونم،هییی حالا بزنید تو ذقم!
    من چیکار کنم حالا چرا تو بلاتکلیفی قرار میدید منوووو!اولویت بچینم؟نچینم؟چی بچینم ک قبول بشم؟!اصلا برم سربازی بهتر نیست:-) 
    پاسخ:
    حرف من چه ربطی به رتبه شما  و تو ذوق زدن و اینا داشت....
    من میگم برای چی میخوای دکتری بخونی؟؟؟ همین جوری دور همی برای خوش بودن؟؟؟؟ خب بخوووون!
    چرا اولویت نچینی. انتخاب رشته رو انجام بدید . یه اولویتی برای خودت بچین بعدش من کمکت می کنم...

    آخییییییییش راحت شدم :)
    ممنون استاد 
    از بس هی بهم گفتن از استادام بگیر تا دوست و آشنا واقعا عصبی شده بودم ...
    ایشالا که همینجا بشه 
    یک دنیییییییا ممنون بابت راهنماییتون و منطقی بودنتون 

    سلام آقای دکتر احسانی
    رتبم788شده با این رتبه بنظرتون تا چ حد میتونم به روزانه ایلام امیدوار باشم؟؟؟
    دانشگاه ایلام برام تو اولویت هس اگه امکان قبولی روزانه جاهای دیگم هس لطف کنید راهنمایی کنید من روش فک میکنم بلکه بتونم انتخاب بهتری داشته باشم
    واقعا بابت زحمتایی که براموم کشیدید متشکرم میدونم نتونستم جواب زحمتتاتونو اونجور که باید بدم ولی باز هم توکل بر خدا

    پاسخ:
    سلام
    ولله پارسال تا حدود 1000-1200 هم اونجا آوردن... فکر کنم هر قدر هم رتبه امسا با پارسال متفاوت باشه باز هم شانس خوبی دارید. تا خدا چی بخواد...
    اگه و فقط اگه قبول بشی میری، روزانه هایی مثل خرم آباد و ملایر و کردستان و اینها هم شاید نزدیکت باشه و شانس هایی هست...
  • الهام به فرزانه
  • فرزانه خانم ساکن کجاهستین؟ایلام به احتمال زیاد قبول میشین اگرم نمی خوای استان مرزی باشه لرستان هم هست ولی معمولا رتبه های بهتر از ایلام پذیرش میکنن سال گذشته هم دانشگاه لرستان دکترای مدیریت اورده اگه از نظرتون یک نکته مثبت باشه
  • فرزانه به الهام
  • الهام جان من مشکلی با مرزی بودنش ندارم تو نقطه صفر مرزی میشینیم ما پوست کلفتیم ولی خب چون فقط روزانه میخوام میترسم برا ایلام روزانه نیارم
    ب دلایلی فک نمیکنم بتونم جایی غیر از استان خودم برم ولی این نکته ای که گفتین قابل تامل هست روش فک میکنم  خیلی ممنون از لطفتون خیلی امیدوار شدم
    راستی در مورد فناوری اطلاعات و کا رافرینی نظرتون چیه؟

    پاسخ:
    گرایش های دیگه روزانه به رتبتون نمیخوره مگر جایی مثل زاهدان در کارافرینی....

    ر استش اطلاعی از گرایش های دیگه ندارم خودمم نظرم اینه مجددا کنکور بدم

  • فرزانه به الهام
  • منو خواهرمم فقط ی انتخاب داریم شد که چ خوب نشدم عمر باقی بود تلاشمونو میکنیم خدا بزرگه ان شا الله قبول میشید.
    سلامی دوباره ، واقعن ممنونم از شما 
    ازرگانی 1290
    کارافرینی 893
    صنعتی 711


    نمیدونم با اومدن دفترچه ها میشه خوش بین تر بود یا بدبین تر!
    خب من اول بازرگانی میخوام و بعد کارافرینی و اون هم شهر تهران ، 
    پیام نور و غیرانتفاعی هم مایل نیستم مخصوصن اولی
    نیمه حضوری مدرس اگر شانس قبولی داشته باشم ارزش رفتن داره به نظرتون ؟ 
    بین بازرگانی نیمه حضوری مدرس و شبانه کارافرینی تهران کدوم ارزش رفتن داره؟ البته اگر اگر قبول بشم .
    راحت ترین کار برام صنعتی قزوینه ولی چون علاقه ندارم ترجیح میدم نرم ، کار درستیه بنظرتون ؟
    پاسخ:
    سلام
    نیمه حضوری بزرگترین دردسرش اینه که تو مدرک قید میشه و این ضعف بزرگی هست...
    کلاسها یک هفته در میونه. من ندیدم از نظر استاد فرق بذارن تو تربیت مدرس و همون اساتید اصلی هستند. برای پایان نامه هم همون اساتید هستند و کلا تو تربیت مدرس برخوردشون با نیمه حضوری ها خوبه ولی در کل برای کسانی که شاغلند و دنبال مدرک بیشتر توصیه میشه...
    برای بازرگانی شاید جاهایی مثل دانشگاه شاهد هم شانس باشه...
    صنعتی مثلا تهران نیشه پردیس قم میشه یا قزوین به قول شما و یا غیرانتفاعی های تهران مثل ارشاد
    کارافرینی هم ممکنه بشه جاهایی مثل علامه یا خوارزمی و یا شبانه برخی گرایش های دانشگاه تهران اورد
    پس چرا شانس های منو نمیگید؟!شیخ بهایی اصفهان چطوره؟! ،طبق تحقیقات من دانشگاهش کنار دانشگاه اصفهان و صنعتی اصفهان برای همین اساتیدشون۸۰درصد مشترکند.سرویس هاشم خوبند دیگه از دروازه شیراز ب بهارستان،حراست سفت و سختی داره از اونا ک چادر اجباریه!اگه احتیاج باشه خابگاهم میدند،میمونه شهریه اش ک نمیدونم چقدره و اینکه عایا قبول میشم یانه!نظرتون؟!
    پاسخ:
     اگه دوری نزدیکی مهم نباشه برای اکثر شهرستانها خصوصا شبانه هاشون شانس کوچولویی دارید. اردبیل ایلام خرم آباد ملایر بوشهر بندرعباس....
    اگه اطراف اصفهان و چهارمحال و اینا میخوای میشه همون شیخ بهایی و اشرفی اصفهانی و در درجه بعدش راغب...

    سلام. مدیر میگم اینجور که معلومه کسی اصلاً دولتی شرکت نمیکنه.

     

    پس منم الکی نخونم. سفیدم بدم تهران قبولم. نه...................

     

     

    شوخی کردم.

     

    دولتی                       نبوووووددددددددددددددددددددددددد...........

    چرا بوعلی و کرمانشاه پذیرش ندارن اقای مدیر رشته ی مارو؟؟
    اگه خانوادهم وافقت نکنن من برم راه دور مجبورم اولویت اولم و بزنم ملایر.....اون وقت همه ی درس خوندنام سوخت میشه.....واقعا ناراحتم خیلی ...

    به نظر شما ملایر چطوریاست؟؟
    پاسخ:
    موافقت میکنن انشالله
    از یک بزرگتری یا کسی که مورد احترام باشه بخواید باهاشون حبت کنند. مثلا از مادر بخواهید با پدرتون صحبت کنه بیشتر اثر میذاره تا شما خودت صحبت کنی...
    ضمن اینکه در نهایت مهم شمایی نه دانشگاهی که میری. همیشه فرصت برای کسی که میخواد تلاش کنه مهیاست
    خداکنه...

    کلا همشون میگن راه دور نه...

     بله حق باشماست...

    سلام استاد براتون کارنامه ام رو میل کردم میشه کمکم کنین؟

    پاسخ:
    سلام
    ترجیحا سوالتون رو همین جا بفرستید...
    واقعا نمیرسم هم اینجا رو چک کنم و هم ایمیل ....
    سلام استادبازرگانی 1747شدم.برا کارافرینی و فناوری روزانه هم مجاز شدم.استاد بنظرتون همه رشته های مدیریت رو تو پیام نور و غیر انتفاعی میشه بزنم؟استادمجازی نمیخام بزنم.استاد احتمال داره شبانه جایی قبول بشم؟
    پاسخ:
    سلام
    هر گرایش که محاز باشی میتونی بزنی دیگه....
    شبانه های شهرستان های دور مثل بوهشر و بندر  عباس و ایلام و ملایر و اینها ممکنه...
  • مه میترا آریایی (zahra_feb89)
  • سلام وقت بخیر :o   مدیریت 87 روح سرگردان شد دیگه ;)  


    آقا من اینهمه تو شبکه های اجتماعی پیام میدادم مزاحم میشدم! خووووووووو یه کلمه میگفتید کوچ کشی کردید :))))) سوالهامو اینجا میپرسیدم خوب!


    غرض از مزاحمت جدای از سوال های قبلیم درباره انتخاب رشته ، ازدیروز یک جوی  برمن چیره شده حس میکنم "روزانه ی ارشد" واسم سنگینه!!!!!  اصلا از اسمش میترسم! آخه من که مثل بقیه دانشجوهاتون روزانه نبودم......نیس که ما بچه های غیرانتفاعی هستیم، از روزانه خوف داریم :))

    میگم کلا انتخاب رشته نکنم چی! اینم بگم راستش دلیل کمرنگ بودنم در مدیریت87 اینه که یه کار حسابداری برام جور شده حقوقش مناسب نیس (شهرستانیم دیگه) ولی به فضاش علاقه دارم!


    اینا بهونه نیست هاااااا ولی حس ارشد خوندنم رفت!!!  ازطرفی هم روزانه مجاز شدم خیلی ذهنم درگیره که آیا مدرک ارشد برای آینده ام تاثیرگذار هست یانه(بازرگانیم)......


    علی آقای احسانی عزیز ; بابت اونهمه برنامه و زحمتهایی که برام کشیدید واقعا ممنونم.مشاوره برای انتخاب رشته نمیخوام ولی رتبه امو اینجا بگم یا ایمیل خصوصی؟؟

    به هرحال خواستم انجام وظیفه کنم و ازتون تشکر کنم...

    پاسخ:
    سلام
    من اسم خودمم یادم نمیاد! دو هزار تا کارنامه و رتبه و انتخاب و .... دیدم این چند روز! حالا شما میگی چرا نگفتی اینجا....
    دو تا دلیل داره میگم کارنامه کامل بذارید...
    یکی اینکه سوالات برای خیلیها مشترکه
    دوم اینکه میخوام براوردی داشته باشم از رتبه ها تو گرایش ها که اگه مشاوره انتخاب رشته ای میدم مستدل تر باشه
    پس من نظرم اینه کارنامه کامل همین جا و عمومی باشه. حالا خود دانـیـــــــــد
    از لطفتون هم ممنونم...
    ارشد هم حتما به کارتون میاد. خصوصا ارشد در کنار کار...
    سلام استاد.ظرفیت دانشگاه های تهران واقعا کم شده.یعنی نمیشه قبول شد؟؟؟؟؟من خودم موندم چیکار کنم.گیج میزنم دیکه. رتبه 57 بازرگانی بودم.
    پاسخ:
    سلام
    این لفظ استاد رو هم این موسسات باب کردند و دیگه به همه اطلاق میشه! ما کجا و استادی کجا...
    کم شده ولی نه اینقدری که نشه قبول شد!! بازرگانی خصوصا که تغییر خیلی هم حاد نیست...
    شما به هر ترتیبی که دوست داری دانشگاه ها رو لیست کن..همین!
    هر جا قبول بشی. بهترین جایی بوده که هم رتبه ات میخوره و هم اولویت بندی شما!
  • مه میترا آریایی (zahra_feb89)
  • دکتر من که نگفتم شما منو یادت میاد!...میگم من اصرار ندارم ارشد برم فقط برحسب انجام وظیفه و آماری که خودتون گفتید عرض میکنم.
    رتبه  بازرگانی 302 شده .بقیه ی رشته ها بالاتر ازاین ...که البته فقط بازرگانی برام مهم بود.
    راستی محض اطلاع نام کوچیکتون علی هست ونام  خانوادگی تون احسانی :)))) آقا براتون نگرانم .. امیدوارم این چندروزهم بخیر بگذره! 
    پاسخ:
    من اتفاقا شما رو یادم میاد! یادم نمیاد به کی چی گقتم! شما گفتی چرا نگفتم وب منتقل شده اینجا. من هم گفتم من یادمم نمیاد به کی گفتم و به کی نه...
    چرا انتخاب رشته نکنید؟ به هر حال رتبه تون خوبه. هر جورش هم حساب کنید از نظر کار یا زندگی مشغله داشته باشید، میشه دو سال رو یه جوری سر کرد ...
    با انیحال قطعا خودتون بهتر میدونــــــــــید

    سلام استاد باعث شرمندگی ولی کارنامه ام اینه.بازرگانی بودم.انتخابامو چطوربزنم؟ممنون

    1747 بازرگانی

    7239 ذولتی

    4958 صنعتی

    2426 فناوری

    4882 تکنولوژی

    5371 مالی

    2327 کارافرینی

    2387 منابع انسانی

    پاسخ:
    سلام
    طبق توضیحاتی که تو پست انتخاب رشته دادم یک لیست از انتخاب هاتون تهیه کنید و مرتبش کنید...
    بعد من روی این لیست نظر میدم...
    اینجوری خیلی کلی هست و نمیشه چیزی گفت...
    برای شهرستانها تو بازرگانی شانس دارید خصوصا شبانه ها...
    تو صنعتی و فناوری هم برای غیرانتفاعی ها و پیام نور شانس دارید...

    سلام،اینکه من دانلود کردم۸۳صفحه اس؟!استاد از مدیریت فناوری اطلاعات و کارافرینی هم بچینم؟!اول شبانه بچینم یا غیر انتفاعی؟!خودم دوست دارم برم شیخ بهایی،اما خانوادم مخالفند ک!
    پاسخ:
    پیوست ها رو برداشتی؟ این چیزها تو قسمت پیوست هاست...
    اگه میخوای حتما قبول شی و گرایش برات مهم نیست خب بزن از گرایش های دیگه. اگر نه هم که هیچ...
    طبیعتا شبانه به غیرانتفاعی اولویت داره. ولی مثلا ممکنه شما بگی به جای انکه برم بندرعباس شبانه بخونم خب همین اصفهان میرم غیرانتفاعی...
    اینجاست که میگم انتخاب رشته فردی هست... یعن یممکنه شما شبانه یزد و اصفهان و شیراز رو اول بزنی بعد غیرانتفاعی شیخ بهایی رو بزنی. یعنی میگی اگه این شهرها قبول شدم که شدم. اگر نه میرم غیرانتفاعی....
    اوهوم اینجوری که شما میگی خوبه هااااا!اره اصلا من قفله مغزم هر کسی ی دستوری میفرماید ،اخه نمیدونم چقدری شانس دارم،هنوز اولویت نچیدم از بس سردرگمم!راستی پیوست ها کجاست؟؟نیست که!
    پاسخ:
    ترتیب انتخابی که میزنید صرفا نشون دهنده اولویت شما بین دانشگاه هاست و تاثیری توی قبولی نمیذاره....
    شما براساس شرایط خودت بیا و مرتب کن. ترتیب شما رو میان بررسی می کنند، بالاترین اولویتی که به رتبه شما هم بخوره قبول میشی...
    اینکه من آخرش قبول میشم یا نه و چقدر شانس دارم یه بحث دیگه هست.....
    سلام پیداش کردم ،ببخشید حواسم نبود.
  • مه میترا آریایی (zahra_feb89)

  • چراشو که قبلا گفتم...دو روز پیش حس ارشدم پرید!  آخه الان که وارد محیط کار شدم به عینه میبینم ارشد خوندن برای کارم تاثیری نداره و هیچ آینده ای هم نداره پس دلیلی نداره دوسال دیگه وقتمو صرف ارشد کنم.علاقه به رشته امو هم میتونم با خوندن کتابهای مرتبط تکمیل کنم.غیر اینه؟!؟؟؟  

    به هرحال امروز (بخاطر خونوادم!) دفترچه رو دانلود میکنم و چندروزی به اون 6ماه زحماتم فکر میکنم.

    ممنون از تحمل ما .... و تشکر از توصیه هاتون

    پاسخ:
    شغلی که الان دارید نتیجه تلاش هایی هست که در 4 سال لیسانس داشتید...
    آینده ولی یک بخشش سابقه کار شماست و یک بخش دیگه اش زحمتی هست که برای آینده میکشید...
    اگه برای آینده زحمت نکشید آینده رو به پیشرفت نخواهد بود...
    چند سال دیگه کسی که ارشد خونده از شما جلوتره. چون چند سال دیگه هر دو سابقه کار دارید. ولی همه مدرک ارشد از دانشگاههای خوب ندارن و اون میشه تفاوت بین شماها...
    اصلا نمیگم کارت رو رها کن ولی قاطعااااااانه میگم تحصیل رو هم رها نکن...
    اینکه ارشد خوندن تاثیری روی کارم نداره  و آینده هم نداره ببخشیدا ولی کاملا نزدیک بینانه هست. شما داری نوک بینیت رو میبینی در حالی که آینده کاری شما سالها ادامه خواهد داشت نه یک ماه و دو ماه و یک سال و ....
    عذر میخوام شما (همه دانشجوها) 4 سال دانشگاه که شغلت دانشجویی بود تا حد امکان کتاب نخوندید و مطمئن باشید از این به بعد هم نخواهید خوند!!! بنابراین با گفتن اینکه ارشد بدردم نمیخوره و اگه بخوام، کتاب میخونم صرفا داریم خودمون رو فریب میدیم...
    اینکه شخصی رتبه ای بیاره و نخواد انتخاب کنه و ارشد بخونه مشکلی نداره ولی دلیلی که شما برای کارت میاری منطقی به نظر میاد و تا حد زیادی صرفا ناشی از جو و محیط هست تا بر پایه دلایل مستند....
    با همه این احوال صلاح مملکت خویش خسروان دانند...
    سلام ،زهراخانوم،تبریک،من حستو درک میکنم روزانه ارشد قبول نمیشم اما اگه میشدم واقعا برام هضمش سنگین بود شاید فکر میکنیم ی چیزی بقیه دارند که ما نداریم،اما خواهری اینجوری نیس،دیگه رتبه ات باید بهت ثابت کرده باشه شما چیزی از بقیه کم نداری،حتما اولویت بچین حتما برو بعدش پشیمون میشی:-) خواهرانه گفتم،قصد دخالت نداشتم البته،موفق باشی.

    سلام بنظرتون ارشد شهرستان شانس دکترا رو از ادم نمیگیره؟من که ارشد رو فقط یه پل برا دکترا میبینم احساس میکنم پشت کنکور درستتره ولی همه بهم میگن پشت کنکور نه

  • مه میترا آریایی (zahra_feb89)
  • آقا توروخدا نگو شغلمو مدیون لیسانسم هستم.....این بحثو باز نمیکنم چون مطمئنم باهام هم عقیده هستید! 

    درباره کتاب خوندن هم بگم که من واقعا به بعضی کتابهای مدیریتی علاقه دارم! قبل از کنکور ارشد بی دلیل چندین بار کتابهای مجله ای مدیریت مرور میکردم!! شاید ازنظر شما مضحک باشه ولی بی دلیل میخوندمشون.

    ولی اینکه گفتید تحصیل رو رها نکن قبول دارم. اصلا شما اون زمانی که دستوری حرف میزنید ، تحت تاثیر قرار میگیرم!! 

    درضمن مدرک یه دانشگاه خوب هم قبول ندارم برای اینکه میبینم برادرم با مدرک شهید بهشتی تو خونه نشسته چون پدرم یه کارمندساده ست و نمیتونه براش یه پارتی گنده جور کنه!! 

     و اما من باهمه ی اینا بازم حاضرم درباره ی تحصیلم فکر کنم!

    پاسخ:
    چون برادر شما با مدرک شهید بهشتی بیکاره دلیل بر عدم تاثیر نوع دانشگاه نیست...
    من دقیقا به این خاطر تا حدی دستوری گفتم چون احساس کردم صرفا به خاطر همین حرف ها و جو هایی که هست و میگن و میگیم که تحصیل بدرد نمیخوره و اون که خونده چی شده و اینها.... دارید تصمیم میگیرید...
    کتاب خوندن با تحصیل قطعا دو مقوله جدا از هم هست...
    اینکه شما شغل مرتبط با تحصیلت نداری...اینکه برادر گرامی با مدرک فلان بیکارند و چیزهایی شبیه به این نشون دهنده مشکل تحصیل نیست...
    پیشنهاد می کنم به جای فکر کردن به تحصیل.. به چگونگی تحصیل فکر کنید...
    برو ببین تو تحصیل لیسانست چه مشکلی بود و چی کار نکردی که الان کار مرتبط باهاش نداری...
    مقصر دونستن تحصیل قطعا پاک کردن صورت مسئله هست. همین و بس! دنبال حل مسئله باشید...
  • مه میترا آریایی (zahra_feb89) به لیلا خانوم
  • سلام ممنونم لیلا جان این چه حرفیه شما لطف داری . منم تا چندروز پیش فکر میکردم قبول نمیشم و چیزی از بقیه کم دارم ولی واقعا چنین چیزی نیست!

    البته تکلیف من مشخصه. برم یا نرم لااقل میدونم سال بعد برای کنکور دیگه نمیخونم اما شما اگه واقعا دوست داری ارشد بگیری امسال شبانه یا غیرانتفاعی برو....عمرتو پای کنکور نذار چون پشیمون میشی!  باورکن خودم دارم میبینم که میگم.

    پاینده باشی

    پاسخ:
    خواستم نظرتون رو حذف کنم... افکار تون برای بچه های دیگه خطرناکه!
    مطلبی میذارم. امیدوارم به خودتون نگیرید. همه ما در برهه هایی از زندگی دچار همچین حالت هایی میشیم. خیلی وقتا بوده که من خودم هم افکاری منفی داشتم که دیگران رو تحت تاثیر قرار میداد و ... در کل به شکل مطلبی نگاه کنید که من جایی خوندم و خوشم اومده و الان گذاشتم اینجا. همین!

    عموم ما در انتخاب غذاها و نوشیدنی‌ها، به شدت دقت می‌کنیم تا از مواد خوراکی ناسالم دوری کنیم. برای عموم ما، تنفس در هوای آلوده‌ی شهرهای بزرگ، یک نگرانی و دغدغه‌ی دائمی است و....

    اما فراموش می‌کنیم که خطرناک‌ترین سمومی که وارد مغز و بدن ما می‌شوند، نه آلاینده‌های هوا هستند و نه دود سیگار. نه افزودنی‌های کارخانجات مواد غذایی و نه محصولات غیربهداشتی. گاهی اوقات، اطرافیان ما، فضایی برای زندگی و تنفس ما می سازند که از هر سمی بدتر است و گاه خودمان، انسانی مسموم کننده برای محیط دوستان و خانواده و محل کار خود هستیم.

    برخی ویژگی های انسان های سمی به صورت زیر است:
    کسانی که اهل مقایسه بی ربط هستند: شاید چنین افرادی را در اطراف خود زیاد دیده باشید. آنها درس خوانده‌اند و مثلاً مهندس شده‌اند. وقتی با جایی تماس می‌گیرند خودشان را مهندس فلانی معرفی می‌کنند. اگر کسی آنها را بدون این مدرک تحصیلی‌شان صدا کند دلخور می‌شوند. اما هر روز، درآمد خود را با ساندویچی سر کوچه‌ی خودشان هم مقایسه می‌کنند و ناراحت هستند که یک مهندس مملکت، چرا به اندازه‌ی یک ساندویچی مملکت درآمد ندارد! آنها به شکلی برخورد می‌کنند که انگار در دفترچه‌ی انتخاب رشته‌ی دانشگاه، در مورد اینکه درآمد یک مهندس از چه مشاغلی بیشتر و از چه مشاغلی کمتر است، تعهدی وجود داشته است. آنها هر روز به معلم همسایه یادآوری می‌کنند که درآمدش از فلان کارمندی که در فلان سازمان رشوه می‌گیرد کمتر است. به پلیسی که در خیابان نظم و امنیت را به شهر باز می‌گرداند یادآوری می‌کنند که درآمدش از دزدی که از همان چهارراه عبور می‌کند کمتر است....
    آنها که از هر نوع موفقیت یا رشد یا بزرگی در دیگران احساس بد پیدا می‌کنند. به آنها بگویید که یکی از بستگان، یک شرکت جدید تاسیس کرده و موفق است. می‌گوید: اولش همین است. اما اینها شرکت‌داری بلد نیستند. سال بعد گرسنه می‌مانند. به آنها بگویید مطلبی نوشتم و در فلان مجله منتشر شد. می‌گویند: آشغال منتشر می‌کنند. نگاه کن ببین دو صفحه قبل از تو، مقاله‌ی چه آدم بیسوادی را منتشر کرده‌اند!.....
     آنها که قربانی هستند. حقشان خورده شده. اگر پدر و مادرشان مهربان بود. اگر پدر و مادرشان ثروتمند بود. اگر الان در گوگل بودند. اگر الان در کشور دیگری بودند. اگر اقتصاد این نبود. اگر جنگ نشده بود. اگر تحریم نبود. اگر پارتی بازی نبود. اگر به او هم وام می‌دادند. اگر مدیرشان همکارشان را بیشتر از آنها دوست نداشت. نها با هزار اما و اگر شکست خود را توجیه می‌کنند و به شما هم می‌باورانند که اگر دستاوردی داشته‌ای، ناشی از تلاش و توانمندی نبوده. بلکه ابر و باد و مه و خودشید و فلک در کار بوده‌اند که تو نانی به کف آری و امروز شکمت سیر باشد!
    آنها که به بیماری دروغگویی مزمن گرفتار هستند. تا نسل انسان از روی این کره خاکی منقرض نشده، دروغ هم در ارتباطات انسانی باقی خواهد ماند. انسانها گاهی به خاطر ترس دروغ می‌گویند. گاهی به خاطر حرص. گاهی به خاطر دفاع از خودشان و گاهی به خاطر حمله به شما...
    آنها که از کنترل کردن دیگران لذت می‌برند. وقتی می‌گویی که رفتی و برای تولد دوستت، عطر خریدی بلافاصله می‌گوید که چند خریدی؟ اگر من بودم جایی می‌بردمت که ارزان‌تر بخری. وقتی می‌گویی با یکی از دوستانم دعوا کرده‌ام، می‌گوید که: اگر از همان اول از من پرسیده بودی می‌گفتم که به درد دوستی نمی‌خورد. اگر مسافرت بروی و به او نگفته باشی دلگیر می‌شود....
    آنها که انگار برای بار دوم زندگی می‌کنند! هرگز نمی‌توانی هیجان آنها را ببینی. کافی است برایشان از آخرین مسافرتت بگویی. آرام و بی‌تفاوت می‌گویند: بله. چند سال پیش به آنجا رفته بودم. کافی است برای آنها از زیبایی کتابی که خوانده‌ای بگویی. نگاه می‌کنند و با بی‌تفاوتی میگویند: بله. یک کتاب کلاسیک است. تازه با آن آشنا شده‌ای؟....
    اینها آدم های خاصی نیستند. همه ما گاهی مسموم می شویم و دیگران را هم مسموم می کنیم. برای مسموم نشدن باید از آدم های مسموم تا زمان خوب شدن مسمومیت دوری کرد!
    سلام بنظرتون مدیریت منابع انسانی نسبت به کارافرینی بهترنیست؟از لحاظ بازارکار
    لطفا جواب سوال قبلیمو بدین
    تشکر
    پاسخ:
    سلام
    خب ببینید اینها با هم فررق دارند و مقایسه شون شاید خیلی جالب نباشه. رشته ها و درسهای متفاوتی دارند...
    بله میتونه منابع انسانی به لحاظ شغلی بهرت باشه. در واقع جا افتاده تر هست و تکلیفش مشخصه
  • مه میترا آریایی (zahra_feb89)
  • حرفام زیاده قبلا هم پیام دادم دلم میخواست لااقل یکبار باهاتون تماس میگرفتم ولی متاسفانه شما وقتشو ندارید اصرار نکردم چون میدونم همین هم وظیفه شما نیست و از روی لطف بهمون کمک میکنید.

    "چگونگی تحصیل" یعنی چی؟!؟؟؟ دانشگاهی که من بودم اصلا تحصیل معنا نداشت آقا همه در طول ترم سرخوش بودیم یسری جزوه میدادن آخرترم کپی میگرفتیم امتحان میدادیم بعدشم اگه پاس نمیشد با خواهش و تمنا حتما پاس میشد!! البته اونموقع اون جو رو دوست داشتمااااااا! چون 19سالم بود و طبیعتا متوجه این چیزا نبودم.

    ولی الان میدونم که اگه ارشدم همین باشه ، برای من به شخصه عذاب آوره.بازم میگم تازمان یکه نمیدونستم برام فرقی نداشت ولی وقتی میدونمو تجربه کردم غصم میگیره

    راستی برادر من الان با فلان مدرک بیکاره ، دلیل بر عدم تاثیر نوع دانشگاه نیست؟؟؟؟؟پس چیه؟!

    من کمی از حرفاتونو قبول دارم ولی شما اصلا حرف منو قبول ندارید! درحالیکه خودتونم حتما تابحال تجربه کردید و میدونید حل مسئله دست من نیست! متاسفانه دست آقایون عالی مقام هست.

    پاسخ:
    اینکه شما رفتی دانشگاه و درس نخوندی و کتاب نخوندی و جزوه خوندی و بهت نمره مفتی دادن تقصیر کیه؟؟؟
    شما نخوندی بعد اون وقت تقصیرش برای کیه؟؟؟
    شما میخواستی بخونی کتاب رو از دستت میگرفتن؟؟ خودت اینجوری گذرونی و به قول خودت ناآگاه بودی...
    معلومه که میشه اینجوری ارشد خوند و فایده ای هم نداشته باشه...
    منم همین رو میگم دیگه. میگم اگه نحوه تحصیلت مشکل داشته... مشکل از "تحصیل" نیست. این نحوه تحصیل رو اصلاح کن...
    ----------------------------------------------------------------
    خب نخون وقتی صرفا بدلیل خواست دیگران میخونی...
    خب تقصیر این 15 سال با کسی نیست که...
    صورت مسئله پاک نمیکنم ولی قرار نیست اجازه انتشار هم بدم م م. با یک نفر میشه مشکل رو حل کرد ولی جماعتی که منتظر یه جرقه هستند رو نمیشه جمع کرد...
    فردا از صبح تا غروب تدریس دارم. دوشنبه وقتم آزاده و میتونیم اگه دوست داشتید حرف بزنیم...

  • مه میترا آریایی (zahra_feb89)
  • آقا بخدا بهمون کتاب نمیدادن همیشه 10-15صفحه جزوه میدادن میگفتن همونو بخونید ماهم که به عقلمون نمیرسید کتاب بخریم تازه خوشحالم میشدیم!

    من تو درس خوندن اونقدرام تنبل نیستم معدلم هم 17 بوده... درکل عرض کردم دانشگاه ما اینجوری بوده و اگه ارشد هم بخواد همین باشه دلیل نداره دنبالش برم.

    در این زمان جمله آخرتونو هم قبول دارم.

    پاسخ:
    اینجوری بخوای بگیری همه دانشگاه ها اینجوری بوده...
    میگفتن بهمون کتاب بخونید و چه میدونم درس بخونید و اینها منتها گوشمون بدهکار نبود...
    من میگم حالا که کار هم داری در کنارش با دیدی که الان پیدا کردی میتونی فرصت بهتری برای آینده رقم بزنی. میدونم تحصیل شرط کافی نیست ولی خیلی وقتا شرط لازم هست...
  • مه میترا آریایی (zahra_feb89)
  • عالیه سپاسگذارمممممممم 
    سلام وقت بخیر یه دید کلی از انتخاب رشته براتون ایمیل کردم...چون گفته بودید فردا کلا وقت ندارید خواستم بپرسم امشب وقت دارید جواب بدید یا خیر؟؟
    پاسخ:
    سلام
    جواب دادم...
    سلام،منکه نفهمیدم یه تنه ماشالله چه جوی عوض کردیداااا.... 
    من بااجازه ی نظر البته شخصی کوچولو بدم:بنظر من ما همه مون حتی خودم باید دست از تک بعدی بودن برداریم،اینکه دانشگاه میرم ک صرفا کار پیدا کنم،خیلی خیلی تک بعدی...واقعا من تجربه ای ک تو این۳سال داشتم فکر نمیکنم غیر از دانشگاه رفتن جور دیگه ای بدستش میاوردم،شخصیت ادم وطرز فکر ادم خیلی بررگتر میشه،البته من هنوز خیلی در مقابل ادمای بزرگی که دیدم کوچیکم اما واقعا بنظرم ارزششو داره ادم بین چنین ادمهای بررگ منشی حتی فقط نفس بکشه...(استاد ممنون از مطلبتونم باحال بودش،ارادت)
  • مه میترا آریایی (zahra_feb89)
  • لیلا جان اون چیزی که شما اسمشو  "جو" میذاری دغدغه ی این روزای من و مطمعنا خیلی از دوستان دیگه ست
    درباره کارهم من بحثم فقط کار نبود بلکه وقتی میگم فایده ای نداره منظورم هم از نظر شغلیه ، هم علمی! 

     درمورد آدمای بزرگ طرزفکرت جالبه! چون معمولا توی کار بیشتر میتونی آدمهای بزرگ و کوچیک رو لمس کنی تا ارشد!!!.
    درضمن زیاد درگیر نظراتم نشو ...از قول دکتر خدایی نکرده یوقت مسموم میشییییی :))
    استاد ما باید اون ایمیل رو بزنیم یا هنوز میتونیم قاچاقی اینجا وقت شمارو بگیریم ؟!؟

    با حرفتون موافقم اینکه گفتید بعد تهران بچه ها پخش میشن ...
    امروز با چند نفر صحبت کردم گفتند حتی خیلی ها از علامه شروع میکنند بجای تهران و از این جور چیزا لذا من برا تحقیق و یا حتی تولید بهشتی شانس دارم ، موافقید ؟

    خب استاد ممنون بابت پاسخ قبلی ، مشکلم با ترتیب بهشتی و علامه حل شد ! ممنون 

    طبق فرمایش شما رفتم تحقیق کردم و پرس و چو کردم حتی فردا هم پسرخالم میره دانشکده مهندسی پیشرفت علم و صنعت که برام اطلاعات بگیره ...
    تکنولوژی رو درساشو دیدم و مباحثشو یه تورقی کردم در کل بد نیست یعنی خیلی شبیه گرایش صنعتی هستش ... به نوعی تفاوت فوق العاده زیادی با اساس و بنیان  گرایش تولید نداره و توی یه مسیر طی طریق میکنند ، مثل تحول تولید و بهینه سازی خطوط منتها از دید تکنولوژی .
     امروز یه دانشجوی دکتری این رشته بهم گفت که درسای ارشد تکنولوژی حدود 80 درصد کیفی هست و 20 درصد کمی ... گفت این هم مد نظر قرار بده

    حالا استاد به عنوان مشاوره ی آخر و سوال آخر ...

    با توجه به اینکه از این گرایش هم خوشم اومده و آینده روشنی داره ، دکتری هم دانشگاه تهران و علامه و علم و صنعت دارن  و کاربردی هم هست و شاید حالا بحث اشتغالش به پررنگی صنعتی نباشه ( که برام این مورد خیلی مهم نیست ) حالا نظر نهایی شما در مورد ترتیب انتخاب رشتم چیه ؟

    آیا بعد تولید و تحقیق تهران ، تکنوی تهران رو بزنم ؟ ( بخاطر علاقم به دانشگاه تهران هم هستا که میگم به عنوان انتخاب سوم بزنم ) و بعد تولید بهشتی ، تولید علامه و تحقیق بهشتی ، تحقیق علامه و ...

    توضیح اینکه فقط و فقط تکنوی تهران رو جلوتر از تولید ها و تحقیق های علامه و بهشتی میزنم ، چون دانشکاه تهران رو علاقه دارم بهش ... لذا قصد دارم بقیه تکنو هارو بعد تولید و تحقیق های بهشتی و علامه بزنم ... تکنوی علامه و تکنوی علم و صنعت

    موافقید با این ترتیب یا تکنوی تهران رو بعد تولید های بهشتی و علامه بزنم ؟

    یه دنیا ممنون ، خدا خیرتان بدهد آقای دکتر
    پاسخ:
    اگه در مورد انتقال تکنولوژی تحقیق کردید و اطلاعات دارید خب این گرایش رو بزنیددد تو همون دانشگاه تهران که احتمال زیاد میاری....
    من کلا میدونی چی میگم، میگم شما میتونی تولید باشی ولی در زمینه انتقال تکنولوژی کار کنی ولی وقتی انتقال تکنولوژی شدی باید تو همون راستا باشی. مثلا دکتر طباطبایی به عنوان هیئت علمی علامه تو انتقال تکنولوژی، خودش تکنولوژی نخونده بلکه زمینه کاری اش تکنولوژی بوده...
    با اینحال اگه دانشگاه تهران دوست داری و البته با مفاهیم انتقال تکنولوژی هم اوکی هستی انتخاب خوبی میتونه باشه...
    این خانه مدیریت هم اومده صفحه اول سایت توی لیستش اسم منو به عنوان رتبه 51 صنعتی نوشته ... نوشته خانم بختیارزاده ... من دیگه حرفی ندارم ...


    پاسخ:
    میتونم بپرسم از چه خدماتی شون استفاده کرده بودید؟
    من هنوز وقت نکردم چالش تعویض جو کارو ارشد رو بادقت وکامل بخونم ولی قداره ماها باهمین درس خوندن بجایی و بکاری برسیم ولی اگه نشه باید بیخیالش شد...  :-)

    واما اقای بختیار زاده درمورد کامنت شما باید بگم بدون شرحه ... :-)

    بازم خسته نباشید برا اقای احسانی و دوستان....
    اقای احسانی بعد ۳۱ یه چند روز استراحت کنید ک قرار ووباره ماها مزاحمتون بشیم وقت و بیوقت .... :-)
    درپناه حق
    پاسخ:
    ممنونم از لطفتون....
    امسال خیلی وقت آزاد ندارم... در خدمتتون هستیم...

    سلام مجدد هی وای من 
    پس من که حسابی دل خوش کرده بودم به کمکای شم اقای احسانی....بازم بابت لطفتون تا الانشم ممنونم
    ان شا الله من بتون امسالم باشما پیش برم 
    موفق وموید باشد
    سب خوش
    پاسخ:
    سلام
    هستیم فعلااااااا
    سلام دوباره

    من کلاس های نکته و تست ، دی و بهمن ، مدیریت تولید و پژوهش عملیاتی خانه مدیریت شرکت کرده بودم ، البته کتاب تولید و OR آقای یگانه هم جداگانه خودم تهیه کرده بودم و سلف استادی داشتم ... منتها منبع اصلی تولیدم کتاب دیگری بود
    پاسخ:
    سلام
    بله... خیلی هم خووووب
    سلام استاد در ترتیب بندی پیام نور اموزش محور هارو چطور بزنم؟
    پاسخ:
    سلام
    نسبت به عادی که قطعا پایین تر باشه...
    نسبت به غیراتفاعی ها بستگی داره. ممکنه شما بدیلیل مسافت یا نوع دانشگاه برخی غیرانتفاعی ها رو زودتر بزنی و رخی شون رو بعد از آموزش محور پیام نور..... نسخه کلی نداره. باید دانشگاه به دانشگاه مقایسه کرد...

    قابل اهالی شهر تهران ، دانشجویان مدیریت


    جشنواره روشنا توی دانشکده مدیریت علامه طباطبایی امروز و فردا منعقد است ... توصیه اکید که حتما شرکت کنیید

    میتونید جهت اطلاعات بیشتر ، گوکل کنید

    سوال کمی نامرتبط:)

    تحلیل آماری همون کار با spss میشه؟؟یا نرم افزار دیگه ای توی درس "تحلیل آماری"گرایشای بازرگانی مدنظره؟؟

    و من از کجا میتونم ببینم منابع واحدهای درسی چه کتابایی هستن کلا؟؟
    پاسخ:
    دیگه کم کم باید عادت کنید که برای درسها یک منبع وجود نداره....
    تحلیل آماری اسمش روشه! تحلیل آماری! حالا با نرم افزار یا بدون اون...
    بله معمولا از اس پی اس اس استفاده میشه

    سلام اقای احسانی.خسته نباشید.ب نظرتون گراییش بیمه خوبه؟بازار کارش و ادامه تحصیل....نظرتون در مورد مدیریت تحول چیه....و یکی هم مدیریت منابع انسانی...

    از زحماتتون تشکر میکنم...بنده تو شرایط بدی درس خوندم ک هنوزم ادامه داره...ولی خداروشکر هیچ وقت امیدمو از دست ندادم....ب این باورم رسیدم هر کسی بخواد میتونه ب نتیجه دلخواهش و یا حتی بهترش برسه...متاسفانه من سربازی ندارم....و ب شدت دنبال کار...شرایط سخت زندگی...ولی همه اینا ادمو میسازه...مگه نه؟حتما ی روزی فرجی میشه ک ب ارزوهامون برسیم....امیدوارم این ارشد سکوی پرتابی باشه برا اینده بهتر..ب همین خاطر باید هم کار کنم هم درس بخونم ک اینجوری دوس دارم......ازتون خواستم راهنماییم کنید..سوای سوال بالا ...الان این مدت بشینم چ کتابای بخونم ...در چ زمینه ای فعالیت کنم.....تا بتونم قوی تر برا ارشد بخونم و اگ خدا خواست واسه دکتری....

    رتبم 57بارگانی بود .بهتون گفته بودم.چنبار هم حین درس خوندن بهتون ایمیل زدم.از تمام زحماتی ک برامون کشیدید متشکرم.

    پاسخ:
    سلام و ممنون از لطفتون
    بیمه خب گرایش خاصی هست و کاملا محدود میشه به صنعت بیمه....
    تحول هم گرایشی هست که به بحث هایی مثل بهبود سازمانی و تحول سازمان و تغییر و اداغام و اینها می پردازه. چون بحث تا حدی تئوری هست و به مدیریت دولتی شبیهه مورد توجه بچه ها نیست...
    مدیریت مابع انسانی جای کار داره و و همیشه حث های منابع انسانی در هر سازمانی وجود داره...
    این چند ماه هم بجسبید به کاررر. کلا هر چی بیشتر بچسبید به کار از ارشد هم استفاده بهتری میبرید به نظر من...
    میگم اقای مدیر؟؟

    اومدیم و من خدایی نکرده تهران که هیچی ملایرم که اولویت آخرمه قبول نشدم.....

    میگم از گرایشای فناوری اطلاعات  و منابع انسانی که رتبم توشون خوبه بزنم بعدِ ملایر؟؟؟ و کدوم گرایش فناوری اگه موافقین؟؟؟
    پاسخ:
    ملایر هم نشی؟؟؟ مگه میشه!
    شما بدون شاگرد اول هم اونجا میاری چه برسی با اون....
    ملایر نیاری خب فناوری هم نمیاری! ولی بزن....
    یا نه اصلا قبل ملایر، بعد از گرایشای بازرگانی، بنظرتون فناوری و منابع ِ دانشگاهای استان تهران و بزنم؟؟
    سلام استاد اموزش حور پیام نور جزو اخرین انتخابام باشه؟برا استخدامی غیر  انتفاعی بهتر از امو.ش محور پیام نور هستش؟من اطلاعاتم کمه ممنون

    استاد کجایین؟

    استاد درسته که از اموزشمحور پیام نور میشه به پژوهشمحور تغییر بدن؟

    پاسخ:
    همین جا!
    بعضی از دانشگاهها تو شرایطشون تو دفترچه نوشتن که امکان جابجایی به عادی هست...
    اونهایی که ننوشتن ممکنه همکاری کنند و ممکنه نه...
    حالا اگه جایی میشناسید که دانشجوهاش این کار رو کردند ممکنه در آینده هم این کار رو کنند دیگه
    سلام یه سوال داشتم اینکه اگه شبانه قبول شم و نرم محرومیت که نداره؟؟
    در صورت قبولی باید انصراف داد یا اینکه دنبالش نری کلا منتفی میشه؟

    پاسخ:
    سلام
    محرومیت نداره
    دنبالش نری منتفی هست...

    سلام.

     

    سکوت اینجا از کویر هم بیشتر شده.

    چه آرامشی داره.

    چرا اینقدر سکوت؟

     

    مدیر کجایی؟

    پاسخ:
    سلام
    خب چه خبر باید باشه؟
    من همین جام!
    ان شالله تا اواسط هفته آینده برنامه های دقیق امسال رو اعلام می کنیم...
    شما با همون دو تا درس ادامه بده... خصوصا اگر مالیه رو منظم با برنامه اش جلو بری خیلی خوب میشه...برای سایر دروس فعلا صبر کنید. مهم الان اینه این دو درس رو خوب جلو برید.
    من بعد تعطیلات این هفته انشالله هفتگی بهتون برنامه میدم و پیگیری منظم می کنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی